LEMONEX

In Stock
 
Add to Cart
DETAILS

Lemonex: Rahsia Enot Terkurus Tanpa Sengaja

 

KENAL TAK GAMBAR SIAPA KAT ATAS NI?

 

Kalau nak tahu ini lah ENOT atau nama sebenarnya Aliza Bt Abdullah, ala... yang pelakon tu.

 

Yang dulunya badan dia agak 'besar' tu... 

 

Tapi kalau korang perasan, ENOT kini kembali dengan tubuh yang lebih kecil berbanding dulu!

 

APA RAHSIANYA???

 

JENG JENG JENG!

 

MEMPERKENALKAN 

 

LEMONEX: TERKURUS TANPA SENGAJA!

 

 

 

 

 

 

KALAU BADAN ANDA SEKARANG LEBIH KURANG SAMA SAIZ DENGAN BADAN ENOT DULU... 

 

PASTI ANDA ADA SALAH SATU DARI MASALAH KAT BAWAH NI KAN:

 

1) Dah cuba macam-macam produk kurus tapi tak berkesan?

2) Dah cuba bersenam tapi tak boleh konsisten

3) Tak larat nak diet?

4) Tak tahan tengok makanan?

5) Nak kurus tapi taknak diet?

6) Nak makan tapi taknak gemuk?

7) Nak bentuk tubuh macam model

8) Malu nak pergi gym

9) Lahir dari keturunan badan 'besar'

10) Dah pasrah dengan takdir yang anda sememangnya ditakdirkan jadi 'gemuk'?

 

TAPI TAKPE, JANGAN PUTUS ASA...

 

INSYAALLAH, LEMONEX BOLEH BANTU ANDA!

 

APA LEMONEX NI???

 

Lemonex adalah minuman DETOX yang sangat berkesan untuk turunkan berat badan anda secara sihat!

 

Macam Mana Tu?

 

Lemonex bantu melancarkan sistem pencernaan badan anda

 

Lemonex bantu detokfikasikan racun (toxic) dari tubuh anda

 

Lemonex bantu stabilkan tekanan darah tinggi 

 

Lemonex bantu singkirkan lemak dengan cara tingkatkan metabolisme badan anda

 

4 BAHAN TERPENTING DALAM LEMONEX

 

GRAPEFRUITS (Limau Gedang)

Grapefruits atau buah limau gedang ini angat dalam menyingkirkan berat badan yang tidak diperlukan oleh badan. Komponen dalam grapefruits ini membantu untuk mengaktifkan enzim AMPK yangmenggalakkan pembakaran lemak dengan meningkatkan kadar metabolisme badan.

LEMON

Lemon membantu membakar kalori dalam badan melalui peningkatan metabolisme badan. Ia meningkatkan kadar percernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Dengan itu,ia mencegah insulin dihasilkan dan mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

CITRIC ACID

Citric acid/Vitamin C adalah antioksida yang meningkatkan kadar metabolisma dan membakar lemak tahap maksimum. Menurut hasil kajian,semakin tinggi Vitamin C dalam badan,semakin besar peluang untuk membakar lemak ketika bersenam.

NANO SUGAR

Nano sugar adalah partikel halus sucralose.Ia pengganti terbaik untuk gula biasa. Nano sugar mengadungi nilai kalori dan karbohidrat yang rendah. Jadi ia mengurangkan jumlah gula yang bakal ditukarkan kepada lemak dalam badan.

 

9 KELEBIHAN UTAMA LEMONEX!

 

πŸ‘Tidak perlu berlapar

πŸ‘ Tidak wajib bersenam

πŸ‘ Metabolisma cepat naik

πŸ‘ Detox

πŸ‘ Cepat mencairkan lemak

πŸ‘ 3x lebih pantas melangsingkan badan

πŸ‘ Tenaga bertambah

πŸ‘ 3x lebih pantas kecilkan perut

πŸ‘ Kurus dalam masa 14 hari

 

Cara Minum Lemonex

 

1. Minum 1 sanchet lemonex yang dicampur bersama segelas air 15 minit sebelum sarapan

2. Minum 2-3 Liter air sehari

3. Jangan minum manis @ bergula selepas jam 7 malam

 

 

TESTIMONI LEMONEX

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BULAN LEPAS SAIZ 42. SEKARANG DAH PAKAI SAIZ 36!

 

 

 

KELULUSAN LEMONEX: 

 

HALAL, GMP, HACCP, ISO:22000, MESTI, Buatan Malaysia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BERAPA HARGA LEMONEX NI?

 

Sebelum tu cuba tanya diri anda, berapakah duit yang anda sanggup laburkan untuk dapatkan tubuh badan idaman anda?

 

Adakah anda sanggup berhabis duit beribu ringgit untuk buang segala lemak di badan anda?

 

Atau anda sanggup 'hire' seorang coach untuk bantu anda kurus?

 

Atau anda sanggup diet melampau sehingga berbulan-bulan tak makan nasi?

 

Tahukah anda, Malaysia merupakan negara ORANG GEMUK? 

 

 

SANGGUP KE ANDA JADIKAN TUBUH BADAN ANDA  SEBAGAI SARANG PENYAKIT MERBAHAYA?

 

 

 

 Kalau sanggup, sila teruskan gaya hidup anda sekarang, jika tak sanggup... fikir semula... bagi peluang pada diri untuk berubah... 

 

Tak mustahil satu hari nanti, badan anda pon boleh jadi macam ni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OK, MACAM NI...

 

Harga pasaran untuk sebotol LEMONEX ialah RM179

Satu botol LEMONEX mengandungi 30 sachet dan sesuai 

untuk kegunaan 1 bulan 

 

TAPI, SEKARANG ADA HARGA PROMOSI!!!

Order sekarang pada harga DISKAUN iaitu hanya RM139 sahaja (JIMAT RM40!) termasuk Poslaju ke Semenanjung Malaysia. (Kos penghantaran ke Sabah/Sarawak perlu tambah RM10)

Harga RM139 untuk kegunaan sebulan jika

 dibahagikan kepada 30 hari, 

anda hanya belanjakan 

RM4.63 sahaja sehari! 

MURAH KAN? 

PHOTOS
back to top ⤴