Vietnam Mask

In Stock

Qty to buy:
RM10.00
 
Add to Cart
DETAILS

VIETNAM MASK ( REMOVE BLACKHEAD & WHITEHEAD )

VIETNAM MASK BERAT 20 GRAM
 

 

Produk hot masa kini.. Produk yg menjadi viral dimana2 saja.. Ok, ni berita terrpaling best untuk korang yang masih ada masalah blackhead dan whitehead yang tak sudah2 menghantui hidup korang. 
 

 

Cara pakai Vietnam Mask :


1. Cuci bersih muka macam biasa.Lap kering. 
2. Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh. 
3. Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam. 
4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah. 
5. Pasti cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask. Tadaaa, mencanak2 keluarrr. Puas hati tengok hasil dia tauu. 
 

 

MASK BLEACKHEAD & WHITEHEAD 

TESTIMONI

 

 

PHOTOS
back to top ⤴